*Chacha* Reporter
Nombre de messages : 11649 Age : 36 Ma localisation : (13) Date d'inscription : 27/05/2007
| Sujet: [USA/Mars 2012]Far East MovementCollaborate With Tokio Hotel Mer 7 Mar 2012 - 23:20 | |
| Far East Movement Collaborate With Tokio Hotel On New Track 'If I Die Tomorrow'Far East Movement on tour in EuropeNews about exciting new Far East Movement collaborations just keeps on coming this week. After releasing the potent "Live My Life," their collaboration with Justin Bieber, last Tuesday and spending time with Afrojack, LMFAO and Eva Simons in the studio on Thursday in Amsterdam, the "free wired" Los Angeles outfit now have unveiled their collaboration with Bill Kaulitz, the lead singer of German pop rock sensation Tokio Hotel. The group's Kev Nish explains in an interview with Fuse TV how their teaming with Bill of Tokio Hotel came about. "Martin Kierszenbaum, head of Cherrytree Records set that up," Nish tells Fuse. "We were fans. When we were first signed to [Cherrytree Records] we saw [Tokio Hotel]. These guys are wild, have great style, their sound is crazy. So let's get in [the studio] with them and do something completely unexpected. So for 'Dirty Bass' we linked up and we did a song called 'If I Die Tomorrow.' Far East Movement's announcement of their collaboration with Bill Kaulitz of Tokio Hotel once again underlines my view that Far East Movement is successfully developing into a next generation pop band with an all-inclusive, universal attitude that breaks down sonic barriers and brings a fresh new energy to the scene. Look out for the release of their much-anticipated new album "Dirty Bass" later this spring. (Download the group's next single "Live My Life" featuring Justin Bieber on iTunes now. Far East Movement photo by Denkym.) Source: http://www.arjanwrites.com/arjanwrites/2012/03/far-east-movement-collaboratate-with-tokio-hotel-on-new-track-if-i-die-tomorrow.html - Spoiler:
[=center]Far East Movement collabore avec Tokio Hotel pour leur nouvelle chanson « If I Die Tomorow » (« Si je meurs demain »)
Far East Movement en tournée en Europe
Les infos sur les passionnantes nouvelles collaborations de Far East Movement ne cessent de sortir cette semaine. Après avoir sorti le puissant « Live My Life », leur collaboration avec Justin Bieber, mardi dernier, et après avoir passé du temps avec Afrojack, LMFAO, et Eva Simons en studio, jeudi à Amsterdam, le groupe de Los Angeles, auteur de « Free wired » a maintenant dévoilé sa collaboration avec Bill Kaulitz, le chanteur-leader du groupe sensation pop-rock allemand Tokio Hotel.
Le membre du groupe Kev Nish explique dans une interview donnée à Fuse TV comment leur partenariat avec Bill de Tokio Hotel s'est fait. " Martin Kierszenbaum, le directeur de Cherrytree Records a mis ça en place " dit Nish à Fuse. " Nous étions fans. Quand nous avons signé [chez Cherrytree Records] nous avons vu [Tokio Hotel]. Ces mecs sont déchaînés, ils ont un style génial, leur son est dément. Alors, allons [en studio] avec eux, pour faire quelque chose de totalement inattendu. Donc pour « Dirty Bass », nous avons pris contact et avons fait une chanson appelée « If I Die Tomorrow »"
L'annonce de Far East Movement de leur collaboration avec Bill Kaulitz de Tokio Hotel souligne encore une fois mon point de vue : Far East Movement évolue avec succès vers un groupe pop de prochaine génération avec un côté universel et tout compris qui franchit le mur du son et apporte une toute nouvelle énergie à la scène. Guettez la sortie de leur nouvel album très attendu « Dirty Bass », ce printemps. (téléchargez maintenant le dernier single du groupe « Live My Life » avec Justin Bieber sur iTunes) Traduction de Lioness pour la PO | |
|
Lioness Hyperaktiv
Nombre de messages : 1674 Age : 33 Ma localisation : Lens / Lyon Date d'inscription : 11/08/2007
| Sujet: Re: [USA/Mars 2012]Far East MovementCollaborate With Tokio Hotel Jeu 8 Mar 2012 - 0:23 | |
| Merci pour l'article Cha Traduction postée! | |
|
mandine-bill-tokio-hotel Hyperaktiv
Nombre de messages : 1593 Age : 28 Ma localisation : Mars Date d'inscription : 01/05/2010
| Sujet: Re: [USA/Mars 2012]Far East MovementCollaborate With Tokio Hotel Ven 9 Mar 2012 - 19:47 | |
| | |
|
Luna ackerman Ich Bin Da
Nombre de messages : 2985 Age : 37 Ma localisation : Nara Date d'inscription : 04/04/2008
| Sujet: Re: [USA/Mars 2012]Far East MovementCollaborate With Tokio Hotel Dim 11 Mar 2012 - 16:30 | |
| Merci | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [USA/Mars 2012]Far East MovementCollaborate With Tokio Hotel | |
| |
|